NOTIS & PEMAKLUMAN


Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : braderdemo@gmail.com

Sunday 14 April 2013

[HOT] Isteri Stopa Ali Membuat Kenyataan


Berikut adalah kenyataan isteri Stopa Ali menurut sumber.

Kenyataan terkini isteri Mustafa Ali berkenaan dengan paparan video suaminya yang sedang menjalinkan hubungan intim bersama seorang perempuan janda anak dua. 

"Suami saya tidak pernah pakai seluar dalam ".Katanya kepada wartawan yang menemubualnya ditalian telefon sebentar tadi. 

" Pihak media seharusnya pandai membezakan susuk tubuh milik suami saya yang sebenar dan cara kehidupan suami saya yang sebenar. Bukan menyiarkan berita fitnah dan palsu dan memburukan suami saya." katanya.

Keengganan Mustafa Ali mengulas lanjut isu yang mencalarkan imagenya sebagai Setiausaha Agung Pas Malaysia, hanya mengundang persepsi rakyat yang semakin memandang dirinya adalah pelaku sebenar didalam video tersebut.

p/s: Kenyataan isteri Stopa Ali ke ni?? ke Janda yg berlakon jd isteri Stopa Ali?? Femes plak spender besar sekarang ni.


No comments:

Post a Comment