NOTIS & PEMAKLUMAN


Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : braderdemo@gmail.com

Tuesday 2 April 2013

[TERBAIK] : Pemimpin PKR Di Pecat Kerana Melancap!!!


"Apa salah saya sehingga dipecat dari parti tanpa memberikan saya peluang untuk mempertahankan diri? Adakah salah saya melancap di dalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya?"

"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat. Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adegan seks tetapi tidak dikenakan apa-apa tindakan dari pihak parti PKR."


"Dato' Seri Anwar Ibrahim, YB Azmin Ali dan YB Elizabeth Wong semuanya terbukti jelas melakukan kesalahan dengan bukti video dan gambar namun tidak dikenakan apa-apa tindakan oleh pihak parti PKR. Apakah melancap merupakan satu kesalahan jenayah?"


Kenapa tak dipecat ya???


Keh3...Parti anaK beRanak rupanya PKR ni

Mesti keputusan PECAT dibincangkan dalam bilik atas katil je kan..Hahaha

No comments:

Post a Comment